Oğlum 3 aylık bizimle göz teması çok az konuşurken başka yerlere bakıyor bazen gözgöze takılıp tekrar gözlerini çeviriyor.tepkileri var gülücük atabiliyor ama bakmıyor. Dr u biraz daha bekleyip nöroloji ye gönderebileceğini söyledi.benzer durumu yaşayan varmı?dha önce bu durumu yaşayıp düzelen bebeği olan varmı yada teşhis ne konuluyor ?? 😔