livanazz 15 gün . Ben de çok çektim hiç geçmeyecek sandım normal doğum buysa sezeryanı nasıldır kim bilir sık dişini olur mu . yan otur kuyruk sokumunun üstüne doğru otur bacaklarını uzat , ya da uzan çok yürüme bu 15 günü böyle geçir oraya hiç bir şey temas etmesin ben çok hareket ettim ped dikişime sürttü bi de yara yaptı doğumdan daha kötü bi acıydı aman sen dikkat et. Bebeği kucağına versinler sen koşturma hiç. 15 günde hepsi geçiyor