Kızlar merhabalar Kasım’da kaynımın düğünü var salonda olucak ama ben nasıl bir elbise alıcağımı bilmiyorum kına , düğün bir olucak o yüzden tek elbise bakıyorum. Mecbur internetten bakicam ama ne tam beden biliyorum ne model bulabiliyorum. Hem rahat hem şık olmak istiyorum 2 bebe var . Varsa söyle güzel fiyatı uygun abiye modelleri link yada resim atabilirmisinz yada öneri ben bir kaç beğendigimi atayım birde sizler soyleseniz olur veya olmaz diyee 🌼🌼
169 boy
86 kilo