Asosss Kızlar bebegim 1.5 aylık doğduğundan beri sadece yüzünde kırmızı kırmızı döküntüler oluyor vücudunda yok. Kanlı kaka ishal veya gaz sıkıntımız yok besin alerjisi olduğunh düşünmüyorum. Evde klima sürekli açık sıcaktan olacağını da düşünmüyorum doktora gideceğim zaten ama başına gelen var mı?
onefinemom Asosss bizim de öyle olmuştu , bol bol duş aldırıp yüzüne mustela stelatopia emollient sürdüm sabah akşam geçti birkaç güne komple , bir daha da olmadı. Öyle kızarık döküntü gibi olduğunda bizim kız da 1.5 aylık falandı sizin gibi