Hep mızmız ya hep mızmız. 7 aylık. Dişten midir nedir ama oyalamak imkansız. Birşeye ilgisi varsa 2 dk sürmüyor. Kucakta durmuyor , dışarda durmuyor, yatsa durmuyor, kalksa durmuyor. Ya artık ne yapacağım ben. Bi 10 dk mutlu ol ya. Eşimle mahvoluyoruz. Mutlu olsun artık ya . Dışarda veya kucakta dururdu şu 3 gündür onuda istemiyor. Uykuda susuyor birtek. Ağlamadan çok ıııııı ıııııı mızmız. Sonra kriz gelir zaten bakmasam . Siz bu duruma çare buldunuz mu. Eminim tek değilimdir. Allahtan annem var arada geliyor yoksa ben kafayı yiyeceğim.
(Ağlayarak yazdım yeminle ya)