Mastit oldum sanırım önceden hafif geçirmiştim ateşim ve kırgınlığım oluyordu şimdi ağrı ve kırgınlık var sol mememi veriyorum uykuya dalıyor çırpınıyor tam çekmiyor bunlar meme reddi mi oluyor? Amelyat oldum apandist o zaman mamaya başladık mecbur dünden beri mama vermedim diye uyumadı şimdi verdim mecbur uyudu mamaya alıştı mi oluyo bu yardımcı olur musunuz 😞