Kızlar merhaba doğum yapalı 2 ay oldu polikistik over sahibi bir kadınım doğum sonrası ilk muanemde doktorum hem pcosum için hemde gebelikten korunmak için zlynda diye bir ilaç verdi aranızda kullanan varmı bir sıkıntı yaşadınız mı kilo artışı veya gebelik gibi