kurabiyevarsimitvar Gaz sancısı gibi ama değil sol kasığım batıyor gibi oluyor bazen sanki yerleşme ağrısı gibi hamile kalmaktan korkuyorum psikolojik mi acaba yaşayan var mı testte yaptım bir şey yok🫠