Kızlar benim bacağımda bir ikş tane böyle ben gibi kabartı vardı ama kahverengi değildi sonra doğumdan sonra bunlar bir anda 10-15 tane birden çıktı cildiyeye gittim siğil olduğunu söyledi orda soğuk gazla yaktı 2 hafta sonra kontrole gel dedi ama şehir dışındaydı sonra da randevu bulamadım fırsat olmadı falan ve yaktığı yerlerde tekrar çıktı siğiller ve hatta başka yeniler de çıktı diğer bacağıma geçti falan. Çok kötü görünüyor bunun doğal yolla bir çaresi yok mu acaba bilenler lütfen cevap versin