Selam güzel anneler bir sorum olacak 2 ay 9 günlük bebeğim var anne sütüm pek yok o yüzden mamayla da besliyorum mama ağırlıklı sorum şu sık sık mama değiştirmek sorun olur mu bebeğim için çunkü ne denediysem kabız oldu koyun kakası gibi bazen duzeldi sonra tekrar aynı sorun oldu suyunu değiştirdim doktor yarı mineral yarı normal su koy dedi bazen ihsal gibi olup sonra tekrar aynısınoldubyardım edin lütfen