Kızlar 2 hafta önce almayı düşünüyorum diye yazmıştım size evet cuma günü gidip v12 aldım dün evi temizledim şarja taktım ekran sa şarj göstergesi asla çıkmıyor ekra süpürme dışında ayarlar yapmak için bile asla açılmıyor destekle görüştüm onlineden alsaydınız hemen iadesini yapardım dedi ama mağazadan aldığım için mümkün değil diyor mağazadan alıp sorun yaşayıp iade değişim yapan ve yapamayan var mı ?