Misscalifornia Kızlar cok kötüyüm oğlum ilk defa hasta oldu. Doktora kostum sabah getir dedi doktoru, 37-38 di evdeyken, 38.4 cıktı doktorun odasına gidene kadar. Kulagında iltihapta varmıs mikrobiyal bir durum dedi hasta olan biriyle temas oldu mu dedi. Eşimin akrabaları dün gelmişti ve bebeğimin her yerini mıncıklamay calıstılar ellerini yıkamadılar sinirden ağlıyorum şuan kendimi suçlu hissediyorum bişey diyemedim! nefret ediyorum suan kendimden eşimle de ayrı tartıştım her seferinde söylüyorum sen uyar senin abin yengen diye, asla uyarmıyor. Mikrop iyidir diyip gğlen tipler hepsini boğazlamak istiyorum şuan aşırı sinirlendim. Perine ve calpol dönüşümlü dedi. Bir de toz antibiyotik verdi. Nasıl daha hızlı atlatabiliriz bilgisi olan var mı??
arelinannesi1 Misscalifornia çok geçmiş olsun canım üstte kalsın hiç böyle birşey yaşamadık tecrübesi olanlar vardır mutlaka
Sarp3009 Misscalifornia çok geçmiş olsun bol bol emsin sıvı alsın. Eğer antibiyotiği kesin kullanacaksanızda probiyotikle beraber kullanın antibiyotik bebek bağırsağını çok yıpratıyor.
Misscalifornia Sarp3009 Hic antibiyotik kullanmak istemiyorum aslında.. şuan aateş düşürücülerle ateşi düştü ama kullanmasam olur mu ki ya