Merhaba güzel anneler direk konuya giricem kızım daha yeni 18 aylık oldu aşırı meme bağımlısı yer mekan saat hiç fark etmeden sürekli meme meme diyor vermediğim en ortalığı yıkıyor 🤦🏼♀️ normalde 2-3 yaşına kadar emzirmek istiyordum ama yok yapamayacağımı anladım ve memeyi bıraktırmak istiyorum erken mi değil mi bilmiyorum ama bırakması lazım 😢 şimdi kızlar sorum şu nasıl bıraktırabilirim neler yapabilirim fikirlerinize ihtiyacım var 😢 şey duymuştum sabır taşı diye bir şey varmış galiba onu mu alsam acaba diye düşünüyorum bilmiyorum önerilere açığım anneler ☺️ birde memeyi bıraktıktan sonra hangi mamayı kullanmalıyım çünkü kızım gece memesiz asla uyumaz onun yerine mama mı versem diye düşünüyorum bilmiyorum bu konularda tecrübesizim tecrübeli annelerin fikrine ihtiyacım var 😊😊 şimdiden teşekkür ederim 😍🙏🏻