eylul_ada2102 lazimlik aslında ben çok da uğraşmadım ablası var 3.5 yaşında ondan göre göre tuvaleti merak etti evcilik oynarken bende işte bebekleri üzerinden devam ettirdim bir oyunmuş gibi ama asla kızıma teklif etmedim . Mesela bı bebeği alıp AA bunun cisi gelmis ablası ile birlikte tuvalete gitmek istermi acaba falan diye sorular soruyordum bana büyük kizimin çok desteği oldu bu konuda , sürekli tuvalet ile ilgili şarkılar dinlettim kulağı aşina olsun diye sonra baktım geceleri de kuru kalkiyor dedim deneneyeyim neden olmasın olmazsada zorlamam sabah baktım bezinden rahatsız oluyor ve söylüyor cisim geldi kakam geldi diye bakıyorum gerçekten söylediği neyse onu yapmış kızım anlaşılabilir konuşuyor o yüzden anlatırken de zorlanmadım işte hafi kızım bunu çöpe atalım mı yada çıkaralım mi falan dedim ablasının kulotlarini giyiyordu zaten meraktan öyle bı başladım bir gün de dışarı çıkarttım denemek amaçlı tutabilirmi falan diye tutamadı zaten pedegog desteği alıyorduk biz orada sordum onlarda tuvalet iletişimi olabilir devam edin ama dışarda tutamaz henüz kasları o kadar gelişmedi dediler o yüzden dışarı çıkarken bezi bağlıyorum onda bile rahatsız oluyor çıkarmak istiyor