Kızlar yaklaşık 1 yıldır dizlerimden aşağısı ve ayak altında şiddetli yanma ve ağrılar var, hep çok ayaktayım diye oluyor sanmıştım, ama artık psikolojim iyice bozuldu. Haftaya ortopediden randevu aldım ama size de sormak istiyorum başına gelen var mı? yada hangi dr’a gittiniz?🙏