Merhaba kızım 9 bucuk aylık dün gece yüksek ateşi vardı doktora gittik covid pozitif çıktı 😔 normalde doktorların söylediklerine kayıtsız şartsız okeyim. Ama simdi antibiyotik kullanmayı canım hiç istemedi. Fikirlerinize açığım vücuttaki enfeksiyona baktı yükselmeye eğilimli dedi. Kullanmasam olur mu sizce?