Kzlar bebeğimde göz kapağı düşüklüğü var. Daha 6aylık. Bir gözünde var sadece. Karşıdan bakınca belli olacak kadar düşük. Yaşayan var mı sonrasında nasıl bir süreç ilerledi. Ameliyat gerekli mi gbi şeyler sormak istedim. Göz doktoruna gitcez birazdan. Ama yaşayan deneyimli annelre sormak istiyorum