Arkadaşlar Kızım 2 ay sonra 3 yaşına giricek sabah uyandığımızda yastığında dökülmüş saçlarını görüyorum tutup çektiğimdede mutlaka bi kaç tel elime geliyo . Gün içinde ince tokalarla topluyoruz o saçlarını çektiği için mi yoksa normaldede saçları dökülüyormu anlamadm.. sizinde böyle hafif dökülme oluyormu yoksa hiç dökülmez mi? Güçlenmesi için ne yapabilirim? İnce telli sarı saçları var ☺️ Yardımcı olursanız sevinirim