15 günlük bir yenidoğan kız bebişim var kaç gecedir aynı saatte gece 4 te uyanıp saat 9 a kadar falan uyumuyor ağlıyor huzursuzlanıyor gündüzde uyuyor full, karnı tok olmasına rağmen gece cok huysuzlanıyor gazını kendisi çıkarıyor aslında doktor siz yinede kendinizde gazını çıkartın dedi o şekilde yaptık ama ağlıyor normal midir sonucta yeni doğdu diye o şekilde anlamlandırıyorum