Kızlar merhaba oğlum şu an 37 günlük sarılığımız oldugu ıcın doktor mama vermemizi söyledi bir günlük Bizde verdik ve o gün sütümü sağdım Bir anda 200 ml süt sağdım ikisinden toplamda Ertesi gün sütüm az gelmeye ve bebeğimi doyuramamaya başladım Şu an hala daha sütüm az geliyor bunun nedeni nedir Bi anda sağmamam mı gerekiyodu Yardım edin cok üzülüyorum Cok düzenli bi süt akışım vardı bozuldu