AyseNur2024_ 36 günlük bebeğim var doğum kontrol hapına başlayacağım hangisini kullanıyorsunuz (emziriyorum)
aysebb AyseNur2024_ Zlynda kullanıyorum. 40 ınız çıkınca direk başlayabilirsiniz adet olmayı beklemenize gerek yok zaten emzirdiğiniz için ne zaman adet olacağınız belli olmuyor