gulsenn23 5 ay emzirdim 6. Ayda sağma aşkına düştüm salak gibi 6,5 ayda sütüm bitti sadece sağarak beslediğim için solgar kullandım, bestlak kullandım, yemediğim yeşillik, kuruyemiş, dut kurusu, malt falan kalmadı yok gitti yani.
Emzirmek cok önemli gercekten emzirince süt aşırı çoğalıyor inanmazdım ama gerçekmiş deneyimleyerek öğrendim.
Silikon uçla falan deneseniz belki göğsünüzün ucunu kavrayamıyordur ya da bir emzirme danışmanından destek alsanız?