Kızlar herkese selam. Konuya direkt giriş yapıyorum.
Bu ay 11 Ağustos da adet oldum ama adetim normalinden farklı oldu kanama daha az ve renk olarak kahverengi gibiydi açıkçası normalde 2 paket ped kullanan ben bu ay yarım paket ped anca kullandım. 17 Ağustos da adetim bitti daha doğrusu zaten yoktu ama leke leke 17 ağustosa kadar devam etti en son temizlendim.
Az önce lavaboya gittim yine tekrar kahverengi akıntı var. Şaşırdım çünkü ilk defa başıma böyle bir şey geliyor. Yaşayan var mı aranızda merak ettim. Kadın doğuma randevu aldım gidene kadar içim içimi yer konuşmak istedim sizinle 🥲