36+2 çift yumurta ikizlerimi doğurdum
Şuan kuvezdeler solunum sıkıntısı yüzünden
Bu haftaya kadar hiç bir sıkıntım yoktu Allah’a şükür haraket azlığı sebebi ile gittim hastaneye rahimim yırtılmış ve hemen doğuma alındım kız olan 2.400 doğdu erkek 2.630 doğdu
Biraz kilo alınca ve solunumlari düzelince kavuşcaz