16 gün oldu başlayalı. Lazımlığından ilk gün bile korkmamıştı dünden beri oturmak istemiyor
Çişini ufak tefek kaçırsada öğrenmşti. Kakasını ödülle filan öğrendiğini sanıyordum. Bugün hiç oturmadı ve çişler hep üstüne kakada akşamdan beri kendini sıkıyordu. Demin onuda pijamaya yaptı.
Yardım m bunu yaşayam varmı