berenmomn Ben de 3. bebeğime 9 haftalık hamileyim şimdi. Dediğiniz gibi aşırı bi uyku hali ve halsizlik var. Sıkıldım valla bu halimden. 2 çocuğum daha var, kafayı vurup yatacak lüksüm de yok. Enerjik olmak zorundayım. Benim de değerlerim hep güzel çıktı. Cuma gününe doktor randevum var belki bir takviye falan verir beni kendime getirecek😑