ecrineymen bns sanat , gymbore ye gitti benim oğlum oyun grubuna bns sanatı çok öneririm ama şuan oyun grubu yok eylülde açarlar belki kids and mrs kaya var oğlumun eski öğretmeni çalışıyor oraya bakabilirsiniz üç baykuş var güzel değil bence ordan memnun kalmadım ama belki siz kalırsınız bir bakın ve fuat attaroğlu çocuk kütüphanesine çok gidiyoruz biz