Merhaba sezeryandan sonra sağ tarafımda dikiş üstünde içten bi beze şişlik oluştu ele geliyor bazen daha şiş bazen daha inik ağrı yapıyor ama böyle bisey yaşayan var mı? Ayrıca göbek deliğimin yan tarafında morluk oluştu ağrıyor orası da böyle durumlar yaşayan var mı neler yaptınız düzelmesi için