Kızlar 2. Oğluma hamileyim öyle çok eksiğim yok malum pes pese oldular sorum şu ilk oğlumda biberonlari hep cam aliyodum hep kırdı ben aldım falan daha yeni plastik biberona geçtik 2 yaşına girecek bu bebeğime direk plastik alayım diyorum siz ne kullanıyorsunuz biberon olarak kaliteli bi öneriniz varmi ?