Kızlar rota aşısını ikinci ayda yaptırın demişti doktor . Sağlık ocağı hemşiresi ateş yapan iki aşıyı aynı anda yapmayalım ağır gelmesin dedi tamam dedim mantıklı geldi çünkü . Bide kalça ultrasonunu ne zaman çektirdiniz bize 3 . Ayda randevu vermişler geç değil mi başka hastaneden randevu alsak mı . Doktorumuz doçent ama biraz uyuşamadık gibi