47aydanur Merhabalar kizlar kaynnam kollon kanseri 4 evre de öğrendik kemoterapi görecek denildi bugün parça alacaklar kemoterapi görecek büyük ihtimalle bizi neler bekliyor bilmiyorum uzun bir süre mi bilgisi ollan paylasirmi
BENOYLEUYGUNGORDUMM 47aydanur merhaba annemde kolon kanseriydi 4. Evre de teşhis konuldu. Ameliyatla karşın bağırsağı dışarı alındı. Kemoterapi gördü iyileşti. Fakat şuan yine kanser hücreleri hortladı Salı tekrar ameliyat olacak. Yani çok zor psikolojisinden bahsetmiyorum bile. Hem ona hem yakınları için çok zor Allah yardımcımız olsun
dilberhala1 BENOYLEUYGUNGORDUMM Su gibi geçsin ameliyatı inşallah rabbimm şifasını versinnn anneciğinizi size bağışlasın inşallahh 🌸