Aydakisiyahedicikk Dün üç model atmıştım bugün ikiye düştü sonunda sizce hangisi🥰 Kızım bir yaşında Papatya temalı olacak doğum günü
Dmt-01 Aydakisiyahedicikk Beyaz elbisenin sarısı yok mu acaba?Belki daha güzel olur.Model olarak beyaz elbise daha hoş
Aydakisiyahedicikk milletsanakanalizemiolacak Ben de beyazı düşünmüştüm ama çok sönük kalır mı diye bilemedim kabarık olan da güzel ama çocuk ayakta duramıyor daha kucağımızda çöp poşeti gibi gözükecek yani o elbise ay çok kararsızım🥲🥲
Minii_baby Aydakisiyahedicikk bence beyaz henüz yürümüyor dediniz sarı model ayakta olsa güzel olur ama kucakta pek bi anlamı olmaz
dondurmalisuflem Aydakisiyahedicikk bence ayaktada duramıyorsa romper tarzı bakın elbiseden ziyade daha rahat olur. Birde tüllü şeyleri çok aevmiyor bebeler rahatsız oluyorlar
Aydakisiyahedicikk dondurmalisuflem onu da düşündüm ama hiç gönlüme göre bir model bulamadım çoğu mevlitlik gibi
dondurmalisuflem Aydakisiyahedicikk anlıyorum evet ama çok tüylü birşey tercih etmeyin derim ben rahat edemez huzursuz olur