Aranızda Bebebao süt sağma makinası kullanıp memnun kalan var mı ya ben kullanmayı bilmiyorum yada cihazın çekim gücü sandığım kadar iyi değil sütüm az prize bağlı kalmamak için bu sağma makinasından aldım ama sütü sağlamıyor yada ben kullanamadım. Elimle sağdığımdan cihazınkinden daha çok süt çıkıyor. Aranızda aynı durumu yaşayan var mıdır?