bebeğim anne sütüyle besleniyor fakat doymadığı zamanlarda mamayla destekliyorum.mama verince kusmuyor, anne sütü içince olduğu gibi sıvı şekilde çıkarıyor. neyden kaynaklanıyor acaba böyle bir şey yaşadınız mı hiç? haftaya kontrolümüz var doktora soracağım ama aynı durumdan tecrübesi olan anneler varsa sizi de dinlemek istedim🙏🏻