Zlm anladım cok güzel açıkladınız teşekkür ederm 😊 benim bebeğimde 33 aylık cok güdl konuşurken bi sabah birden bazı sözcüklerin basını çok tekrarlamaya basladı şok oldum resmen bi anda, önemli degil diycek mesela öööööönemli degil diyo çıkarana kdar daha dün basladı bugunde ara sıra oluyor cok canım sıkıldı bu duruma 😕