Sngl55 valla ben sabsimlex ten tut, nurseye dek hepsini kullanmıştım. Bize en iyi gelen metsil oldu. Tamamen geçirmedi. Bazı çocuk hekimleri metsilin içeriğini kötü buluyorlar. Gazın geçmesi için tek gereken şey zaman canım. 3 ay sonra geçecek inşallah. Geçmiş olsun