kzynannsi Kızlar tam 2 ay oldu doğum yapalı bugün kan gelmeye başladı normal adet gibi erken değil mi normal mı doktora gitmem gerekiyor mu
ogretmenanne06_ Her vücut, her döngü farklıdır. Erken ya da geç diyemeyiz☺️ Kimisi 1 sene adet görmüyorken, kimi lohusalık bitimi direk adet görüyor. Bebeğim 3 aylıkken regl oldum. Ama yinede doktora gitmek isterseniz tabii ki gidin