Merhaba 40 günlük bebeğimi meme+mama şeklinde besliyorum doğduğundan beri. Başta sütüm azdı sanırım artık öncesine göre bir tık arttı. Emzirip üzerine 60 ml de mama veriyorum. Gece emzirdikten sonra sağdığım 60 ml sütü verdim mama yerine ama uyuyamadı aç kaldı gibi. Biraz zaman geçince az mama yaptım onu içince uyudu. Benim sütüm yaramıyor mu acaba çocuğa, yağsız mı acaba sütüm☹️