Nekwam öyle zorki her gozyasimda beynime agrilar giriyor xok sukr kizim var onunla gulebiliyorum o gulduruyor beni tek artık 🙏annemde ilk evladi oglunu dogumdan 21 gun sonra kaybetmis agbimi yani kizin kaderi anasina çekermiş derler ya ne de dogru oldu benm hikayemde.ama haklısınız burda ne kdr varız ki inşallah ebedi hayatta bizi yavrum karşılar ona hasretimiz sona erer bizi güzel yerlerdr ağırlar bu fani dünyada onun gözyaşıyla gecip gidecek işte