Bebeg bebeğe neden gelinlik giydirilir anlamıyorum cok gereksiz ya hiç hoşlanmıyorum ben o imajdan alttan alta cok kötü mesajlar içerdiğini düşünüyorum. Gelinlik olarak değil de daha bebeklere uygun tütülü elbiseler daha hoş şahsi fikrim. Markayı da hiç bilmiyorm