Ikrazumra19 ikizannesi10 aptamil icine zeytin yagi koyarsaniz kabizligi gecer 3-4 gune alisir ben 18 aydir kullaniyorum aptamili cok memnunum
Merve1705 ikizannesi10 bebelac da nişasta var pek tavsiye etmem. Oğlum 1 yaşında doğduğundan beri aptamil kullanıyorum kullandığınız ölçek oranını aynı tutup biraz fazla su koyarsanız kabızlığı önlemiş olursunuz ben öyle bii çare buldum
Defnedilan34 ikizannesi10 aptamil kullandım kabız gaz yaptı icine zeytinyağı koymak falan da fayda etmiyor bebelac golda geçtim gayet memnunum her gün düzenli tuvaletini yapıyor gelisimide yolunda