3 yaşında kızım var, geçen ay hastalanıp kustugundan beri zeytin yemiyor. Normalde kahvaltıda 10 15 tane yiyen çocuk bu beni kusturuyor diye yememeye başladı. Dil döküyorum anlatiyorum, anne sen doktor musun diye kestirip atıyor 🤦🏻♀️ hayır doktora gittiğimizde ona da söylettim boş🙃 bacımsular bu kızı geri zeytin yemeye nasıl ikna edebilirim?