Merhaba anneler, 25 aylık ikizlerimiz var, hiç sallanma alışkanlıkları yok, yataklarına yattıklarında uyuyacaklarini biliyorlar kolaylıkla da uyuyorlar ama gece boyunca hala defalarca kez uyaniyorlar ağlıyorlar, hala yenidoğan döneminde takılı kalmış gibiyiz ne yapacağımızı şaşırdık, bizim yaşadığımız durumu yaşayan varmı acaba, 2 yaşına kadar geçer geçer diyerek umut ettik ama artık hep böyle olacakmis gibi geliyor😞