Merhabalar, bebeğime 4 aylıkken uyku eğitimi verdim. O günden beri desteksiz ve kesintisiz uyuyan bir bebekti ta ki 1 ay öncesine kadar. 1 aydır geceleri bazen 2-3 saatte bir bazen saat başı uyanan bir bebeğe dönüştü. Laktoz intoleransının devam ettiğinden şüphelenip damla kullanmaya başladık ancak değişen hiç birşey olmadı. Osman Gönülal gece sık uyanma sebebi diştir diyor. Gündüzleri dişlerini çok zorluyor eli ağzında herşeyi hırslar ısırmaya çalışyor ama gözle görülür bir huysuzluğu yok. Gece uyanma sebebi diş olabilir mi yani 1 ay sürebilir mi gerçekten? Sebebini anlamaya çalışmaktan tükendim 😟