Perii0 Kızlar asla cinsiyet ayrışması için sormuyorum herkesin vardır içinde bşy siz en çok erkek bebeğiniz mi kız mı olsun istediniz benim bı oğlum var ve bu erkek çocuğu zorbalamalarını anlamıyorum ben ondna yana hiç şikayetçi değilim hiç yormuyo sorunlu bı çocuk değil kız bebeği olup da çok yaramaz olanlarda var neden bu kadar erkek çocuklarının üzerine gidiliyor ayrıca eşiniz ne olsun istedi benim eşim erkek istiyodu kız olsa bu kadar sever miydi bilmiyorum sizin ki nasıl tepki verdi😍
SiprayiL Perii0 öncelikle sağlıklı olsunlar önemli olan o. Benim de eşimin de aklından hep erkek geçiyordu erkek oldu 🥰 tam erkek annesi olacak kadınmışım onu farkettim 😂 "benim oğlum o"diye gezen analardan olurum kesin 😂
onefinemom Perii0 ben kız çocukçuyum sanırım ya, kendim de bir kadın olarak… geleceğe bir kadın yetiştirmek bana müthiş geliyor 🥺 sevgisi, nazı ve cilvesi. Erkek çocuklar da bir tane elbet ama kızların o bakışı neşesi bana hep çok başka gelmiştir 🫠
Irmakk1 Perii0 ben ilk bebeğimi erkek istiyordum çok şükür Allah gönlüme göre verdi ❤️ bir tane daha düşünmüyorum ama olursa o da kız olsun isterim hangisi eksikse onu istersin normal olarak hayırlısı olsun tabi ❤️
SiprayiL Perii0 eşim 3 erkek kardeş, amcasının 2, dayısının 3 oğlu var. Halası yok 2 amcası var. Sadece bir tane kız kuzeni var 😂 çok da şaşırmadım o yüzden ben 😂
sevimailesi Perii0 hep oğlum olsun istedim Allah bir tane değil 2 tane verdi cok şükür kızda olsa farketmezdi tabi o ayrı mesele ama gönlümde erkek vardı 🤲🥰💕
ZeydsMom Oncelikle saglikli olmasi . Ama simdi cogu kiz anneleri erkek evladi olsun diye pes pese dogururlar sonra da olamayinca erkek cocugum iyiki yok kiz cocugunun tirnagi bile olamaz derler. Etrafimda cogunluk boyle . Onlara bisey diyen yok ama biri erkek cocugu var diye sevinse hemen kiz bebek dusmani yapiyorlar. Benim oglum var . Bin sukur saglikli . Kizim olsaydida ayni turlu mutlu olurdum. O olsun bu olsun demedim. Ama mesela esim de ikisini de sever. Ama kiz cocugu buyutmekten cok korkuyor. Simdiki zamana gore . Korumak kollamak falan filan cok korumaci biri
Perii0 ZeydsMom yaaa sırf erkek çocukları olmuyor diye erkek çocuklarını zorbalamaları çok kötü benim çok zoruma gidiyor yok erkek çocuğu evde beskenilnez yoo kalacaksın bahçeye köpek muamelesi yapıyorlar resmen hiç hoş değil kız çocuğuna yapılsa düşman kesilierker
seniyirimmisdafaa ZeydsMom malesef bunun artik kizi erkegi de kalmadı 😒 Rabbim korusun kollasin iyi günlerde büyüsün yavrularimiz
bittercikolata__ ZeydsMom kesinlikle zor zaman insan dogurmaktan değil yetiştirmekten korkuyor ortalık çok kötü. Geçen bı tanıdığım dedi adamlar oğlum olsun diye dogura dogura en sonra 10 tane kızı olmuş yani bu ayrımcılıktan nefret ediyorum
aysenut_11 Perii0 Benim eşim tam tersine kız çocuk istedi nebilyim kız çocukları benim ayrı bir hoşuma gidiyor mesla biz her sabah saçımızı bağlarız onun bağırışı bile güzel oluyor yani kısacası kız çocuk erkek çocuk hiç farketmiyor sağlıklı olsun güzel evlat olsunlar yeter
eylulcakir Perii0 Bir kızım bir oğlum var kız da oğlan da çok farkli ve çok güzel. İki cinsiyetten de tattırsın Allah hepimize
ikiprensesbebiss Perii0 yaramazlık cinsiyete bakmıyor gerçekten kızımı görenler şok geçiriyor bir saniye duru yok 😄
dhdhdhdhf Perii0 benim eşimin ailesi ve sülalesi de tam tersi erkek çocuğunu yüceltirler kız çocuğu içinde el kapısına gidicek derler bize ekmek mi yedircek sanki derler bi şey yerine koymazlar hepsinin boğazına yapışmamak için zor tutuyorum kendimi eşime de dedim hele bi yanımda aynı böyle bir kere daha biri laf etsin açıcam ağzımı yumacam gözümü dedim sakın ben laf dalaşına girdiğimde müdahale etme seni de yakarım dedim
ZeydsMom Perii0 aynen kiza yapilsa hemen zorbalik falan karsi cikarlar ama erkege hersey soyluyorlar. Sonrada kiz evlat istenmiyor falan diyorıar birde
ZeydsMom seniyirimmisdafaa evet cok dogruu artik neler goruyoruz okuyoruz. Amiin rabbim korusun kotu gunlerini gostermesin
bittercikolata__ Perii0 hiç fark etmiyor🤗 bir tane kızım var hamd olsun iyiki var büyüdükçe daha iyi oluyor şuan 4 yaşında sohbet ediyoruz konuşuyoruz arkadasa ihtiyaç yok gerçekten ,😂 5 aylık hamileyim geçen doktor kıza benzettim dedi eşimde erkek gibi diyip duruyor 😂 illaki kızı olan erkek erkek olan kız ister Rabbim hayırlısından versin inşaAllah 💐🤲