Selamlar öncelikle, 14 aylık bir kızım var ani sesten ufak bi çatırtıdan dahi korku diyo araba ani korna çalsın vs yürümek için kaldırıyoruz korku diyip yine oturuyor ki muhtemelen düşmekten korkuyor her şeyden bu kadae korkması beni endişelendiriyor aslıdna serbest bırakmaya çalışıyorum çok korumacı da değilim ama neden oldu nasıl oldu bilmiyorum acaba genel bir özellikli mi ve geçici bir şey mi 🥲 bu arada bebeğimin yürüme hariç kelime haznesi filan geniştir kedi karga bak kendince söylemeye çalıştığı birçok kelimesi var bir tek şu lanet korku kelimesini nereden öğrendi bilmiyorum 🥲