Herkese merhaba bugün 41 günlüğüz ama hala kucakta emerken boğazını alıyor . Yatarak emerken sorun olmuyor. Neden böyle anlamıyorum çözüm önerisi olan anneler lütfen yardımcı olabilir mi? Dün dışarıya çıktık emzirme odasında emzirmek istedim . Mümkün değil emziremedim