ayazmom01 Selam kizlar bugün 30 günlük oldu oğlum 1 aylık demem için sizce 31 gunlukmu olması lazım bu arada 23 temuzda doğdu lütfen yardm
BENOYLEUYGUNGORDUMM ayazmom01 ben 3-5 takılmıyorum mesela 3 gün sonra 13 aylık olacak soranlara 13 aylık diyorum😃
ayazmom01 BENOYLEUYGUNGORDUMM benim daha yeni bir aylık olucak oyuzden bilgim yok bu ay 31 cekiyo ona istinaden dedim 31 ind3mi bı aylık olması lazim
BENOYLEUYGUNGORDUMM ayazmom01 insan 3. Çocuktan sonra salıyo bazı şeyleri de ondan yani sizde 1 aylık diyebilirsiniz artık