25 aylığız, 2 yaşına kadar verme taraftarıydım ve öylede oldu şimdi yavaş yavaş bıraktırmak istiyorum, sadece gece uykuya geçerken birde o gün çok karnı doymadıysa sabaha karşı istiyor, birden degilde yavaş yavaş bıraktırmak istiyorum, bazen su veriyorum ama anlıyor mama diyor tekrar ve vermezsem ağlıyor, fikir ve önerilerinize açığım.