Günaydin canımlar. Doğum yapalı 48 gün oldu. Aktif kanamam sezaryenden sonra 10 günde bitti 2-3 günde bir azar azar bazen artarak devam etti. 40 ımda bile az miktarda sütlü kahve renginde devam ediyordu. 2 gün önce günlük pedi dolduracak kadar şeffaf ile karışık açık kahve jel gibi akıntı oldu arkasına dün zift gibi simsiyah akıntı bugün de kırmızıya dönüyo. Adet mi başladı hafif karın ağrım da var. Yoksa sezaryen akıntılarının devamı mı anlamadım 🤷♀️